Google-форми для збору запитань до влади та відгуків про її діяльність: досвід Нововоронцовщини

ілюстраційна світлина з відкритих джерел
Окрім особистих зустрічей, жителі Нововоронцовської громади можуть звертатися із запитаннями, що турбують, залишати скарги, пропозиції до влади через створені військовою адміністрацією Google-форми. Про діяльність влади звітують на сторінках і групах в соцмережах.
Про цифровізацію комунікацій з громадою розповів Медіацентру IPC-Південь Андрій Селецький, відомий волонтер, якого наприкінці жовтня Президент Зеленський призначив очільником Нововоронцовської селищної військової адміністрації.
“Перш за все – це живе спілкування, це той інструмент, його ніхто не відміняв, це той інструмент, який не підвладний ніяким енергетичним кризам. Друге, це звичка піднімати слухавку, коли дзвонять. Також ми розробили Google-форми для зворотного зв’язку, для побажань, пропозицій, скарг. Також ми ведемо Телеграм-канал, групу у Вайбері, Фейсбук-сторінку та отримуємо фідбек, взаємодіємо з громадою”, – розповів Андрій Селецький, відповідаючи на запитання, як влада комунікує з громадою.
СВА запустила Google-форми також для анкетування місцевих жителів, збору інформації про потреби в наданні їм гуманітарної допомоги.
Відповіді влади на запитання, які представники громадськості залишають у Google-формах, публікуються у зведеннях та поширюються у соцмережах.

Через Google-форми збирали інформацію і про пошкоджене житло.
Як повідомлялось, жителям Нововоронцовської громади вже починають виплачувати грошову компенсацію за зруйноване внаслідок російської агресії житло.