Вт. Лип 5th, 2022

Пропагандою на нових окупованих територіях займаються громадяни України з «ТРК Крим»

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Контрольована і фінансована російськими структурами і спецслужбами телекомпанія «Крим» займається створенням пропагандистських матеріалів для мешканців нових окупованих росією територій України. Центр журналістських розслідувань встановив керівників та виконавців роботи із виправдання збройної агресії росії проти України. Більшість з них – громадяни України.

Генеральний продюсер ТРК «Крим» — Олег Крючков, радник гауляйтера Криму Сергія Аксенова. Саме Крючков у перші дні окупації Криму допомагав зрадникам і окупантам облаштувати інформаційний центр у захопленій українській державній «ТРК Крим».

Олег Крючков, радник «глави Криму» Сергія Аксенова, кореспондент російського НТВ у 2014 році

Дарина Сафонова, головна редакторка телеканалу «Крим24», в структурі якого тепер є і Херсон і Запоріжжя. Її колишнє прізвище Кошеленко. На початку нульових вона приїхала у Крим із росії разом з майбутнім чоловіком — Олександром Сафоновим. За деякими даними, аби отримати українське громадянство взяла фіктивний шлюб із телеоператором-кримчанином. Разом із Сафоновим Кошеленко знімала сюжети для українських і російських телеканалів.

Дарина Сафонова, головна редакторка телеканалу «Крым24»

Дарина Сафонова — учасниця корупційного скандалу: у лютому 2014 року підприємство «Республіканський інформаційний центр «Крим» заплатило її компанії 217,5 тисяч гривень за 30-секундний іміджевий ролик про Судак до 1800-річчя міста.

Дмитро Кокшаров — редактор проєкту «Херсон и Запорожье24». Використовує псевдонім «Михайлов».

Дмитро Кокшаров, редактор «Херсон24»

Громадянин України, родом з Одеси, закінчив Одеський національний університет імені Мечникова. До 2014 року Кокшаров заробляв на організації лицарських боїв — був реконструктором і, зокрема, очолював оргкомітет турніру з фехтування «Стальна ліга». Одним із засновників цієї ліги був Борис Ємець — ексдиректор одеського телеканалу АТВ, що належав главі проросійської партії «Родіна» Ігорю Маркову. Ємець очолював і одеську організацію «Русское единство» Сергія Аксенова, тож у березні 2014 року перебрався до Криму. І очолив ТРК «Крим». Тож поява Кокшарова на кримській телекомпанії цілком закономірна.

Юрій Авдєєв — громадянин України, працював журналістом на кримських телеканалах, у прес-службах, певний час — і в політичні партії Аксенова — «Русское единство».

Юрій Авдєєв, пропагандист «Крым24»

Авдєєв щиро підтримує розв’язану росією війну. Регулярно буває на нових захоплених територіях півдня України. висвітлює незаконні поїздки російських чиновників. Приміром, репортаж про вояж до Херосну Анни Кузнєцової, віце-спікерки Держдуми, а також віцепрем’єра росії Марата Хуснулліна. Авдеев поширює фейки про «українських нацистів» та інші тези російської пропаганди.

Сергій Руденко — ще один постійний кореспондент ТРК «Крим» на окупованих територіях.

Серед його сюжетів — розповіді про фільтраційні заходи російських військових. Завдання таких матеріалів — деморалізувати людей, які на окупованих територіях готові чинити спротив окупантам.

Сергій Руденко, пропагандист «Крым24»

Кореспондентка кримської телекомпанії Маргарита Семенюк приїхала у Крим з далекої Югри, тобто Ханти-Мансійська, який знаходиться за 3600 кілометрів від Сімферополя. Семенюк одна з перших відвідувала нові окуповані території, причому, разом із бійцями Росгвардії.

Маргарита Семенюк, пропагандистка «Крым24» разом з російськими військовими

Ще одна кореспондентка — Олена Носкова. В одному з сюжетів розповідає про те, як колаборанти планують використовувати захоплену типографію у Херсоні.

Олена Носкова, пропагандистка «Крым24»

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+