Жителю Херсонщини повернули майже 72 тисячі гривень за неякісний товар

09 Липня 2021, 17:57

Жителю Херсонщини повернули майже 72 тисячі гривень за неякісний товар. 
Про це повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, до якого звернувся споживач зі скаргою на порушення його прав з боку магазину електронної техніки.

Зі слів скаржника, він придбав ноутбук, але в гарантійний термін виявив недолік, і товар неодноразово виходив з ладу, та потребував ремонту.
Спеціалісти Управління захисту споживачів провели позапланову перевірку магазину електронної техніки, і факти зазначені у скарзі підтвердилися.
Унаслідок проведеної роботи, суб’єкт господарювання повернув кошти споживачу за неякісний товар, в сумі – 71 999 грн.
Як зазначають в управлінні, звернення громадян адресуються до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, якщо розв’язання питань, порушених у зверненнях, належать до її повноважень.

У зверненні обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові; місце проживання громадянина; викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Залишити звернення в електронному вигляді можна на сайті Головного управління.
За посиланням можна дізнатися, як подавати звернення в електронному вигляді, та які звернення громадян не підлягають розгляду та вирішенню ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області: https://cutt.ly/PmRNdsO