Жителі окупованих територій зможуть отримувати пенсійні посвідчення на адмінмежі з Кримом

15 Липня 2021, 12:20

Житель прилеглих до КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» територій, а також жителі тимчасово окупованої території АР Крим та м. Севастополь матимуть можливість отримати послуги фахівців Пенсійного фонду України на адмінмежі з Кримом.

Про це йдеться у повідомленні Херсонської облдержадміністрації.

З метою забезпечення громадян України послугами з пенсійного забезпечення на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» створено віддалені робочі місця спеціалістів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області.

Починаючи з липня поточного року, спеціалісти Фонду будуть здійснювати прийом громадян за наступними графіком:
– ЦНАП на КПВВ «Чонгар» – кожного другого вівторка місяця з 9.00 до 16.00;
– ЦНАП на КПВВ «Каланчак» – кожної другої середи місяця з 9.00 до 16.00.

Послуги, які надаються:
– надання довідкової інформації;
– надання консультації щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення;
– прийом замовлень на видачу та видача повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення;
– надання допомоги щодо заповнення заяви на виготовлення пенсійного посвідчення, в тому числі електронного, здійснення її прийому;
– видача виготовлених пенсійних посвідчень;
– надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання;
– прийом документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій;
– прийом заяви про витребування документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії;
– прийом заяви на виплату допомоги на поховання;
– підключення послуги СМС-інформування тощо.

Як повідомлялось, на адмінкордоні з Кримом працює Центр надання адміністративних послугЗокрема, надаються такі послуги: земельного та соціального характеру, оформлення паспорта, реєстрація транспортних засобів, видача посвідчення водія, реєстрація нерухомості та бізнесу тощо.