У Генічеську презентують туристичний бренд Приазов’я

У суботу, 10 квітня, в Генічеську проведуть презентацію туристичного бренду та айдентики Приазов’я. Трансляція заходу відбуватиметься у Фейсбуці.
Як повідомили організатори, презентацію проведуть голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв і засновник Bulanov büro Дмитро Буланов.
Команда туристичного порталиZruchno Travel на замовлення USAID ERA провела аналітичне дослідження; 7 фокус-груп; консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами, концепцію обирали з трьох розроблених за кілька місяців. Бренд і нову айдентику Приазов’я розробила команда Zruchno.Travel, креативне бюро Bulanov büro, а також White Studio Design.
В основу нової айдентики і туристичного бренду увійшли вже знайомі символи і бренди п’яти ключових локацій Приазов’я (Генічеськ, Бердянськ, Кирилівка, Маріуполь, Мелітополь).

Цей проєкт став можливий завдяки проекту USAID, який послідовно підтримує розвиток підприємництва на Сході України.
Аналогічні презентації проводяться й в інших містах Приазов’я: Маріуполі, Бердянську, Мелітополі, Кирилівці.
Онлайн-трансляції відбуваються на сторінці Zruchno Travel у Фейсбуці.
Як повідомлялось, минулого року в Генічеському районі було створено місцеву асоціацію гостинності, яка ініціювала проведення зустрічей туристичного активу з головою громади, створення стратегії розвитку громади та запланувала проведення декількох фестивалів цього сезону.