Для журналістів проведуть онлайн-презентацію туристичного бренду Приазов’я

14 Квітня 2021, 12:28

Для журналістів та ключових представників туристичної галузі проведуть онлайн-презентацію туристичного бренду Приазов’я.

За повідомленням організаторів, ресурсу Zruchno Travel, презентація відбудеться у четвер, 15 квітня.

Презентацію будуть проводити голова Асоціації Індустрії Гостинності України Олександр Лієв, власник Bulanov büro Дмитро Буланов, представник USAID ERA Олександр Файнін.

Трнасляція розпочнеться о 16.00 на сторінці Zruchno Travel у Фейсбуці.

На замовлення проєкту USAID ERA команда Zruchno.Travel розробила туристичний бренд та айдентику Приазовського регіону, що об’єднує п’ять його ключових туристичних локацій: Генічеськ, Бердянськ, Кирилівка, Маріуполь, Мелітополь.

Працюючі над новим туристичним брендом Приазов’я, команда провела велику роботу з підготовки до створення туристичної айдентики. Було проведено аналітичне дослідження, 7 фокус-груп, консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами, розробка 3 концептів, доопрацювання обраного експертами варіанту, створення айдентики та правил її використання, виготовлення зразків рекламно-сувенірної продукції.

Туристична дестинація отримала слоган “Колоритне Приазов’я”, який стисло виражає характер та ціннісну пропозицію бренду, варіативність відпочинку та подорожей Приазов’ям. Серед унікальних туристичних пропозицій, що формують цей бренд, розробники називають “Кам’яну могилу”, скіфські кургани, легенди про амазонок, рожеві озера, мінеральні та грязьові лікувальні джерела, інтеркультурність, автентичну гастрономію (рибні продукти, кухні різних народів), національні природні парки, активний відпочинок, художні та краєзнавчі музеї, індустріальні об’єкти, фестивальні майданчики тощо.

Презентації нової айдентики проходять у різних містах Приазов’я. Зокрема, 10 квітня відбулась презентація у місті Генічеськ. Захід відвідали представники туристичного активу та особисто голова громади Олександр Тулупов.