У КПВВ “Каланчак” пункт експрес-тестування на COVID-19 не працював близько тижня, – представник омбудсмена

28 Лютого 2021, 10:38

Пункт експрес-тестування на COVID-19, облаштований в сервісній зоні КПВВ “Каланчак” на адмінмежі з Кримом, не працював близько тижня.

Про це повідомила сайту IPC-Генічеськ представник уповноваженого Верховної Ради України щодо дотримання прав жителів Автономної Республіки Крим і Севастополя Ірина Верігіна.

“Ситуація на “Чонгарі” трошечки краще, ніж на “Каланчаку”, адже ми два рази проводили візити на “Каланчак” і там пункт тестування не працював, і до нас дуже багато дзвінків ввід наших громадян, які перетинають адмінмежу саме через “Каланчак”,  і не можуть пройти тестування. І їм приходиться їхати в смт Каланчак. Нам повідомили, що на пару днів начебто знов відкривають пункт тестування на “Каланчак”, але коштів на це немає. Тобто районна державна адміністраціія не забезпечує підвоз медичних сестер до пункту тестування. Більше тижня не працював пункт тестування на “Каланчаку”, – сказала представник омбудсмена.

Як повідомлялось, раніше представник уповноваженого Верховної Ради України щодо дотримання прав жителів Автономної Республіки Крим і Севастополя Ірина Верігіна і регіональний представник офісу українського омбудсмена Февзі Каракаш виявили не належну організацію роботи пункту тестування на КПВВ “Каланчак” адмінмежі з Кримом.

5 січня Кабмін своєю постановою увів безкоштовне тестування на COVID-19 для тих, хто перетинає адмінмежу з тимчасово окупованим Кримом. Тоді як на займаній окупантами території люди тестуються за власні кошти. 12 січня пункти тестування відкрились на “Каланчаку” та “Чонгарі”.