Ср. Бер 3rd, 2021

Школярам Херсонщини продемонструють відомі туристичні локації

фото: tripmustgoon.com

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Туристичний проєкт TripMustGoOn прививатиме школярам Херсонщини любов до рідного краю. Створені за проєктом відеоекскурсії включать до програми освітніх закладів області.

Про це повідомив координатор проєкту TripMustGoOn Павло Білецький під час онлайн-конференції медіа-центру IPC-Генічеськ.

“Ми зараз бачимо, що молодь Херсонщини після закінчення школи мріє переїхати кудись, в Харків, Київ чи ще якесь велике місто. Нема з ким працювати, великий відтік кадрів. Мало людей повертається, а хочеться, щоб вони поверталися чи не їхали взагалі, а якщо і їздили кудись навчатися, то поверталися до свого регіону. А це буде можливо, коли дитина почне його знати, любити і поважати. І ось ці відеоекскурсії якраз і націлені на любов, повагу і знання”, – розповів Павло Білецький.

В рамках проєкту планують відзняти три відеолекції, відеоекскурсії, де протягом 15-20 хвилин йтиметься про ту чи іншу локацію Херсонщини. Для цього обрали Олешківські піски, Асканію-Нова та плавні Дніпра, прилимання. Готується меморандум з обласним та Херсонським міським управліннями освіти про те, що вони включать цей матеріал в освітні програми. Відеоекскурсії показуватимуть дітям у школах. Проводитимуться також вікторини, переможці яких отримують заохочувальні призи або можливо навіть відвідатимуть ці локації зі своїми родинами.

“Коли людині виповнюється десь 16-18 років, то трошки пізно її перевиховувати та закладати якийсь фундамент. І цей фундамент любові до своєї країни, до свого регіону, формується якраз з п’ятого по восьмий клас, коли вже людина з трошки сформованим батьками світосприйняттям, і в неї починається публічне життя. І коли в цей час розказати про унікальність, про те, що вона живе в кльовій країні, то, можливо, менше в неї буде бажання збігти в якусь там Польщу, Німеччину. Всі державі класні, але якщо у когось буде бажання залишитися в нашій країні, і ми не будемо відчувати якийсь відтік кадрів, це буде добре”, – додав координатор проєкту.

Проєкт TripMustGoOn реалізується ГО «Центр живої історії «Олешшя» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку, USAID.

Минулого року за проєктом було успішно створено контент про туристичні локації Херсонщини для порталу tripmustgoon.com, Telegram- та Facebook-боти з інформацією для туристів, проведено конкурс сувенірів і створено виставку, яка зараз подорожує регіоном.

В рамках проєкту також реалізована акція “Кавуни-посли Херсонщини”: було розміщено понад 200 тисяч наліпок з унікальними QR-кодами на херсонських кавунах, відсканувавши які жителі інших областей України дізнавалися про туристичні принади області.

Проєкт наприкінці минулого року було продовжено: фахівці й надалі створюватимуть цікавий контент про туристичну Херсонщину й розміщують його на раніше створеному порталі TripMustGoOn.

Так, в одному з нещодавніх відео автори розвіюють міф про типовий зимовий туризм у Херсонській області. Туристичні локації Генічеська та Арабатської Стрілки також привернули увагу розробників промоконтенту про зимовий відпочинок на Херсонщині.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+