Туристичні локації Генічеська та Арабатської Стрілки привернули увагу розробників промоконтенту про зимовий відпочинок на Херсонщині.
Про це під час онлайн-конференції медіа-центру IPC-Генічеськ розповів координатор проєкту TripMustGoOn Павло Білецький.
«Ми зараз кажемо про те, що на Херсонщині є ті локації, на які варто подивитися не тільки влітку, але і взимку також. Генічеськ та Арабатська Стрілка – не менш цікаві, ніж інші. Туди була направлена одна з експедицій за проєктом, висвітлено зимовий каякінг у Генічеську, відзняті термальні джерела. З’явилися фото, відео, статті на сайті TripMustGoOn. Є вже туристи, які прочитавши цю статтю, відвідали Арабатські терми», – зазначив він.
В рамках проєкту, який було продовжено наприкінці минулого року, створили й поширюють контент, де автори розвіюють міф про типовий зимовий туризм та відкривають мальовничий, різноманітний та дивовижний край – Херсонщину.
Детальніше про це можна ознайомитись за посиланням або окремо про кожну локацію та пам’ятку на відео:
- Все про термальний комплекс Арабатські Терми
- Гліцеринове озеро в Стрілковому
- Залізний міст у Генічеську
- Херсонській гейзер
- Слекп родини Фальц-Фейн
- Все про Хорли
- Пам’ятки Генічеська – що подивитися і куди піти
- Прогулянка на каяках у Генічеську взимку
Проєкт TripMustGoOn реалізується ГО «Центр живої історії «Олешшя», яка є співзасновником Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Як повідомллялось, влітку 2020 року у рамках проєкту було успішно створено “теплий контент” для порталу tripmustgoon.com, Telegram- та Facebook-боти з інформацією для туристів, проведено конкурс сувенірів і створено виставку, яка зараз подорожує регіоном.
В рамках проєкту також реалізована акція “Кавуни-посли Херсонщини”: було розміщено понад 200 тисяч наліпок з унікальними QR-кодами на херсонських кавунах, відсканувавши які жителі інших областей України дізнавалися про туристичні принади області.