Стартував новий медіа-проєкт про Генічеськ та Арабатську Стрілку

23 Листопада 2020, 19:19

Редакція туристичного порталу “Кирилівка.Укр” за підтримки Щасливцевської сільської ради запустила новий медіа-проєкт Arabatka.UA про рекреаційні можливості та пам’ятки курортної зони Генічеська та Арабатської Стрілки.

Як повідомили в сільраді Щасливцевого, в рамках проєкту написано 60 авторських статей, підготовлено понад 60 оглядів готелів, 12 сферичних аеропанорам у якості 240 мегапікселів і понад 10 тисяч фотографій, включаючи знімки багатьох визначних місць та низки найбільш популярних готелів.

“Для нас цей проєкт – це відмінна можливість використання напрацювань і досвіду медійної розкрутки сусідньої рекреації. Адже ні для кого не секрет, що Кирилівка сьогодні є явним лідером серед курортів Азовського моря як у плані медійної популярності, так і за кількістю позитивних згадувань в медіа-просторі. І це незважаючи на те, що туристичний потенціал нашого регіону істотно вище. Сьогодні бренд Кирилівки в мережі інтернет практично повністю представлений проєктом Кирилівка.Укр, тому ми розцінюємо старт нового ресурсу по Арабатській Стрілці від тієї ж редакції як хорошу можливість для динамічного розвитку туризму і готельного сервісу в нашому регіоні”, – прокоментував стартап голова Щасливцевської сільської ради Віктор Плохушко.

Проєкт стартував за власні кошти українських підприємців без залучення сторонніх інвестицій.

Для медійної підтримки курорту в рамках проєкту встановлено і підтримується 27 веб-камер, розташованих в Генічеську, Приозерному, Генічеській Гірці, Щасливцевому, Стрілковому і на острові Бірючий. Таким чином, даний регіон вийшов на друге місце після Кирилівки за кількістю якісних онлайн-трансляцій серед українських рекреацій.

На сьогоднішній день запущена тільки перша черга сервісу. В рамках другої черги планується підключення системи агрегації відгуків, система фільтрів, розширення мовної підтримки, установка трансляцій на гарячих джерелах, збільшення кількості 3D-панорам, заміна всіх фотографій житла на авторські, а також розширення готельної бази та підготовка нових аналітичних матеріалів.

Для нас Арабатка.UA стала ще одним кроком на шляху медійної підтримки українських морських курортів і якісного готельного сервісу. І, варто відзначити, що з точки зору технічної реалізації та usability даний проєкт поки що істотно випереджає наш ресурс Кирилівка.Укр, який вже давно вийшов за межі Кирилівки. По суті, він ввібрав очікувані від нас інновації на сусідньому ринку. Тобто, на Арабатці вони будуть впроваджені в першу чергу і лише потім імпортовані в проєкт-донор”, – пояснив засновник і головний редактор Arabatka.UA Євген Смєльчаков.

Як повідомлялося, нещодавно підводили підсумки туристично-контентного проєкту TripMustGoOn, який популяризує інформацію про туристичні можливості та локації Херсонської області.