На Херсонщині підвели підсумки туристичного проєкту TripMustGoOn

20 Листопада 2020, 23:04

Туристичний портал TripMustGoOn.com, який розробили та запустили у рамках однойменного проекту, відвідало більше 110 тисяч користувачів. Чат-боти у соцмережах про туристичні об’єкти Херсонщини використали 1,7 тисяч осіб.

Про такі підсумки туристично-контентного проєкту TripMustGoOn розповіли організатори під час пресконференції, яка відбулася на платформі «Zoom».

Окрім того, в рамках роботи над проєктом було розміщено понад 200 тисяч наліпок з унікальними QR-кодами на херсонських кавунах, відсканувавши які жителі інших областей України дізнавалися про туристичні принади області. Також з 1 по 31 липня 2020 року відбувся конкурс “Краща ідея сувенірів”, для участі у якому надійшло 226 заявок. Наразі сувеніри-переможці вже розповсюджуються у різних регіонах країни і на Херсонщині.

Проєкт TripMustGoOn.com реалізовувався ГО «Центр живої історії «Олешшя», яка є співзасновником Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у співпраці з управлінням туризму та курортів Херсонської облдержадміністрації.

Втілювати в життя проєкт почали навесні цього року і вже з травня члени ГО «Центр живої історії «Олешшя» працювали над створенням унікального контенту трьома мовами про туристичні можливості та локації Херсонської області.

У рамках проєкту також розроблені тематичні буклети, а у дистанційному форматі проведено фотовиставку з 77 фотокарток, зроблених під час експедицій до туристичних локацій Херсонської області.

Як повідомлялося, представники TripMustGoOn розповідали сайту IPC-Генічеськ про завдання проєкту та особливості цьогорічного туристичного сезону на Херсонщині.

Для того, щоб дізнатися більше про ту чи іншу локацію для відпочинку на Херсонщині, як до неї дістатися, що подивитися та якими послугами можна скористатися, туристи можуть використовувати спеціально-розроблений чат-бот, який запустили в рамках проєкту TripMustGoOn в соцмережах.