Вт. Жов 20th, 2020

QR-коди на херсонських кавунах дали 7000 заходів на туристичний портал про Херсонщину

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
QR-коди на херсонських кавунах дали 7000 заходів на туристичний портал tripmustgoon.com.

Про це розповів координатор проєкту TripMustGoOn Павло Білецький під час онлайн-конференції медіа-центру IPC-Генічеськ.
У рамках проєкту реалізували акцію “кавуни – посли Херсонщині”: у супермаркетах однієї з торгівельних мереж Києва та околиць продавалися херсонські кавуни зі стікерами QR-кодів, які ведуть на туристичний портал tripmustgoon.com.
Станом на початок жовтня кількість заходів на портал з цих кодів сягнула 7000.

Запуск нових сервісів проєкту “TripMustGoOn”

QR-коди на херсонських кавунах дали 7000 заходів на туристичний портал tripmustgoon.com.Протягом першого місяця ним скористалося 920 осіб.Про це розповів координатор проєкту «TripMustGoOn» Павло Білецький під час онлайн-конференції медіа-центру IPC-Генічеськ.Для того, щоб дізнатися більше про ту чи іншу локацію для відпочинку на Херсонщині, як до неї дістатися, що подивитися та якими послугами можна скористатися, туристи можуть використовувати спеціально-розроблений чат-бот, який запустили в рамках проєкту “TripMustGoOn” у телеграмі та фейсбуці: @tripmustgoon_bot, https://www.facebook.com/tripmustgoon«На сьогодні ботом скористалося вже 920 осіб, це за місяць, як ми його запустили. Ми його таким чином розробили, що він відповідає на найпоширеніші питання: де зупинитися, що подивитися, що робити, що поруч, як можна замовити ту чи іншу послугу, якщо вона є, це практичні питання, які можуть цікавити туриста», – зазначив Павло Білецький.Бот надає гостям Херсонської області цікаву туристичну інформацію та виконує функцію “провідника” на сайт tripmustgoon.com (туристичний портал, який було розроблено і запущено в рамках проєкту), де зібрано понад 500 нових фото, 8 нових відео та описано трьома мовами більше ніж 60 туристичних локацій Херсонщини. Проєкт TripMustGoOn стартував навесні цього року для створенням нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області та реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Опубліковано Медіа-центр «ІРС- Генічеськ» Середа, 7 жовтня 2020 р.

Тепер проєкті думають над збільшенням географії та масштабів акції, аби проставляти QR-коди на всі кавуни, які продаються в супермаркетах цієї торгівельної мережі, і не лише в Києві, а й в інших великих містах України.
Проєкт TripMustGoOn стартував навесні цього року для створенням нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області та реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+