У Херсоні презентуватимуть здобутки проєкту «TripMustGoOn»

21 Вересня 2020, 18:47

У Херсоні презентуватимуть здобутки проєкту «TripMustGoOn», який спрямований на популяризацію туристичного потенціалу Херсонщини та реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Згідно анонсу заходу, запланована презентація реалізованих заходів та результатів проєкту «TripMustGoOn»: нових сучасних відеороликів про туризм Херсонщини, онлайн путівника tripmustgoon.com та інших досягнень проекту, а також нагородження переможців конкурсу «Краща ідея сувеніру» та частування херсонськими кавунами, які отримали персональну наліпку з QR-кодом.

Подія відбудеться у вівторок, 22 вересня, з більш детальною інформацією можна ознайомитись на сайті ХОДА.

Як повідомлялося, проєкт «TripMustGoOn» реалізує ГО «Центр живої історії «Олешшя», що є співзасновником Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Про досягнення проєкту «TripMustGoOn», а також особливості цього сезону й перспективи розвитку туристичної галузі в Херсонській області розповідав сайту IPC-Генічеськ координатор проєкту, представник однієї з туристичних компаній Херсона Павло Білецький.

В рамках проєкту створили унікальний туристичний ресурс tripmustgoon.com – онлайн-путівник по визначних пам’ятках Херсонщини, який дає можливість як бізнесу – розповісти про свої послуги, так і потенційним туристам – мати комплексне уявлення про те, де можна відпочити в області, як туди дістатися, чим зайнятися на тій чи іншій локації. На сайті публікуються власні текстові й мультимедійні матеріали, вироблені професіональними фотографами й операторами.

Проект також відомий яскравою й креативною акцією «Кавуни – амбасадори Херсонщини», яка широко висвітлювалась як у традиційних ЗМІ, так і в соцмережах. Тепер херсонські кавуни з полиць у київських супермаркетах розповідають містянам про Херсонщину: на кавунах розміщені спеціальні стікери з QR-кодом, що веде на туристичний портал, створений в рамках проєкту.

Для популяризації відпочинку на Херсонщині запустили трьохмовний туристичний портал, провели 13 експедицій, відзняли 5000 фото і 8 промороликів.