Нд. Жов 25th, 2020

В обласній адміністрації збирають пропозиції про розвиток туризму на Херсонщині

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Для представників туристичної галузі Херсонщини проведуть електронні консультації щодо розвитку туризму на Херсонщині з карантинними обмеженнями та у посткарантинний період. Зібрані пропозиції будуть використані під час розробки плану роботи управління туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації.

Про це йдеться у повідомленні ХОДА.

“З початком послаблення карантинних обмежень, впровадженням адаптивного карантину на Херсонщині й в інших південних областях спостерігається ситуативний сплеск внутрішнього туризму. Частина туристичного потоку, що до цього обирала закордонні курорти, переорієнтувалася на внутрішньоукраїнські подорожі. Однак, наразі перед українським курортно-рекраційним комплексом та сферою туризму постала проблема втримати відвідувача й надалі, адже у контексті конкуренції з іноземними курортами, туристичні потоки можуть значно зменшитися з відкриттям кодонів. Пропонуємо висловити пропозиції та зауваження стосовно проблемних питань туристичної галузі області в умовах сучасних реалій й можливих шляхів їх вирішення, для прийняття в подальшому необхідних управлінських рішень”, – зазначили в адміністрації.

До обговорення запрошуюються представники туристичної галузі Херсонської області, суб’єкти господарської та підприємницької діяльності – учасники ринку туристичних послуг, інститути громадянського суспільства.

З більш детальною інформацією щодо збору пропозицій можна ознайомитись на сайті ХОДА.

Як повідомлялося, карантинні обмеження спричинили справжній туристичний бум в різних локаціях Херсонщини, наприклад, на Арабатській Стрілці та Рожевому озері Присиваської ОТГ.

Над тим, як популяризувати відпочинок на Херсонщині працюють у проєкті Trip must go on, що стартував навесні цього року при підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

В рамках проєкту запустили трьохмовний туристичний портал, провели 13 експедицій, відзняли 5000 фото і 8 промороликів.

Також запустили акцію «Кавуни-амбасадори Херсонщини», була надрукована 201 тисяча стікерів. Кавуни з QR-кодами з посиланням на туристичний портал TripMustGoOn.com продаються у 75-ти супермаркетах столиці й околиці.

Готельєри та ресторатори Генічеського району Херсонщини об’єдналися в асоціацію для спільного зростання і розвитку туристичної сфери регіону.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+