Чт. Жов 1st, 2020

«Кавуни-амбасадори Херсонщини» з’являться в Харкові і Львові

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Наступного року херсонські кавуни з QR-кодами на туристичний портал регіону можуть з’явитися не тільки у Києві, а й в інших великих містах України.

Такими планами про розширення географії акції «Кавуни-амбасадори Херсонщини» поділився з сайтом IPC-Генічеськ координатор проєкту Trip must go on, який стартував навесні цього року при підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Павло Білецький.

«Можливо, ми продовжимо з «Сільпо» і збільшимо обсяг, можливо, не обмежимося тільки Києвом, а поширимо по всій Україні, тому, що і львів’яни і харків’яни напевно теж люблять кавуни і напевно теж люблять відпочивати, а Південь їх усіх із задоволенням покличе до себе», – розповів він.

Кавуни до столиці доставляли баржою, частину кавунів ще збирають, маркують стікерами і фурами доставляють до столиці.

За даними організаторів, була надрукована 201 тисяча стікерів. Кавуни продаються у 75-ти супермаркетах столиці й околиці.

Детальніше про цю активність та іншу діяльність проєкту Trip must go on читайте у матеріалі «Херсонщина – тренд сезону»: що потрібно для подальшого розвитку туристичної галузі.

Кавуни-амбасадори Херсонщини: результати проєкту

Херсонські кавуни на полицях києвських супермаркетів розповідають про Херсонщину. Поставляти кавуни зі стікерами QR-кодів з посиланням на туристичний портал, що розповідає про відпочинок на Херсонщині, – задумка представників проєкту TripMustGoOn, який стартував цього року для розвитку туристичниго потенціалу Херсонської області.Координатор проєкту «TripMustGoOn» Павло Білецький під час онлайн-конференції медіа-центру IPC-Генічеськ розповів про проміжні результати активності «Кавуни-амбасадори Херсонщини»: було зроблено 201000 стікерів. Їх все ще розміщують на кавунах; кавуни продаються в 75 магазинах Києва та околиць; станом на 4 вересня на порталі TripMustGoOn.com за кодом кавуна було здійснено 1500 унікальних візитів.Соціальний туристичний проєкт «Кавун — амбасадор Херсонщини» запустила Громадська організація «Центр живої історії «Олешшя» як одну зі складових проєкту Trip Must Go On за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID, Державного агентства розвитку туризму України та Херсонської обласної державної адміністрації.Про діяльність проєкту дивіться у наступних відео.

Опубліковано Медіа-центр «ІРС- Генічеськ» Четвер, 10 вересня 2020 р.

Як повідомлялося, Арабатська Стрілка Генічеського району цього сезону переживала справжній туристичний бум.

Соціальний туристичний проєкт «Кавун — амбасадор Херсонщини» запустила громадська організація «Центр живої історії «Олешшя» як одну зі складових проєкту Trip Must Go On за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID, Державного агентства розвитку туризму України та Херсонської обласної державної адміністрації.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+