В ХОДА пропонують рекламувати туристичний потенціал області через селфі

31 Липня 2020, 15:54

Управління туризму та курортів ХОДА пропонує приваблювати відпочивальників селфі акцією. Дана ініціатива покликана збільшити туристичну привабливість нашого регіону та розрекламувати в соцмережах місці для відпочинку на Херсонщині.

Про це повідомляють в Управлінні туризму та курортів ХОДА.

“Любите Херсонщину, подорожі та робити селфі? Тоді саме час приєднатися до акції зі створення народного туристичного контенту! Для того, щоб стати учасником акції, необхідно:  зробити фото в обласному центрі чи в будь-якому класному місці на Херсонщині з зображенням «I Love Kherson Region»; розмістити фото в Фейсбук та/або Інстаграм із хештегом #LoveKhersonRegion; описати, чим саме подобається це місце; якщо можливо, зазначити геолокацію місця в публікації”, – йдеться у повідомленні.

Зображення для участі в акції можна завантажити за посиланням, роздрукувати чи показати на екрані вашого гаджету. Також «I Love Kherson Region» можна знайти на задній обкладинці нового двомовного рекламного каталогу «Херсонщина туристична/ Kherson Travel Gide”.

Перші херсонці та гості області вже долучились до акції

Найбільшою популярністю серед відпочивальників, згідно з їх селфі, поки що користується острів Джарилгач. (фотки и видео)

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2775623026051644&id=100008119219155

Та бази зеленого туризму

https://www.facebook.com/Limanpark.com.ua/posts/2737250493177869

https://www.facebook.com/victoria.kravtsova.9/posts/3284006874997927

Акція має безстроковий характер. У вересні 2020 стартує підведення перших підсумків акції. Авторів найпопулярніших публікацій відзначать пам’ятними призами та сувенірами. Заохочення буде проводитися періодично до офіційного оголошення про його завершення.

Як повідомлялося раніше, на Херсонщині за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) стартував новий туристично-контентний проєкт “TripMustGoOn”.