Нд. Вер 20th, 2020

У Маріуполі створили сервіс, який відстежує відвідуваність

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

За сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” у Маріуполі почали тестувати сервіс VAHTA. За допомогою QR-коду сервіс відстежує відвідуваність співробітників, клієнтів, бухгалтерії. Презентація стартапу відбудеться 16 липня. 

Цей стартап розробила команда ІТ з чотирьох маріупольців. Над проєктом працювали з лютого 2020 року у програмі “Інкубація стартапів” від 1991 Mariupol
повідомили в проєкті USAID “Економічна підтримка Східної України”.

“Був досвід роботи на заводі та інших організаціях, де була проблема з обліком співробітників. Відомості робили у паперовому вигляді, це не виключало можливість їх підробити. Вже тоді у нас з’явилася ідея придумати систему, яку неможливо обманути, яка не викликає негативу у людей. Створити не додаток-дозорний, а сервіс, який зручно використовувати. У ньому також є новини, ігри, чат, моживість знаходити компаньйонів”, – розповів засновник VAHTA Матвій Василенко.

VAHTA використовує технологію QR-коду, направляє відомості про відвідування, час приходу, робить рейтинг відвідуваності. Уся інформація лише у цифровому форматі, її зручно аналізувати і робити статистику.

Сервіс може бути цікавий бізнесу, де звітність та бухгалтерія пов’язані з відвідуваністю працівників. Також його можуть застосовувати організатори різних масових заходів, спортивні і муніципальні організації, яким потрібен контроль відвідуваності.

“Дізналися, що є така можливість, і зрозуміли, що це може дати нам поштовх. Головна перевага інкубації у тому, що людина отримує модель, інструкцію, як створити і розвивати будь-який бізнес. Ці навички можна перенести на будь-яку ідею. Зараз ми маємо ці знання”, – ділиться Матвій.

Більше про цей сервіс можна дізнатися за посиланням: https://www.vahta.com.ua/

Презентація стартапу відбудеться 16 липня о 16.00 на онлайн випусному у 1991 Мариуполь. Зареєструватися на подію можна за посиланням: https://bit.ly/3epImRk.

Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу.

Як повідомлялося, проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» допомагатиме Генічеську розвивати туризм.

На Херсонщині за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) стартував новий туристично-контентний проєкт “TripMustGoOn”.

«Економічна підтримка Східної України» – проєкт Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), спрямований на стабілізацію економічної ситуації постраждалих від конфлікту територій на Cході України, особливо в Донецькій та Луганській областях.
Діяльність Проєкту USAID зосереджена на трьох завданнях: стабілізація економіки; підтримка розвитку малих і середніх підприємств та їх інтеграція в економіку; упевнене економічне майбутнє для Східної України.

Агентство США з міжнародного розвитку (англ. United States Agency for International Development, USAID) — незалежне агентство федерального уряду США.

Затверджена USAID Стратегія співпраці з Україною з питань розвитку у 2019-2024 рр.  у якості першочергових виокремлює такі питання, як антикорупційна діяльність, протидія впливу російської агресії, а також сприяння економічному розвитку та енергетичній незалежності країни.   Окрім того, USAID і далі підтримуватиме заходи зі зміцнення демократії та досконалих механізмів врядування, поліпшення систем охорони здоров’я та пом’якшення наслідків конфлікту у Східній Україні.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+