Чт. Сер 13th, 2020

QR-коди на кавунах, експедиції та виставки: На Херсонщині стартував новий туристичний проєкт за підтримки за підтримки USAID

фото: Фейсбук-сторінка ХОДА

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

На Херсонщині за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) стартував новий туристично-контентний проєкт “TripMustGoOn”.

Про це повідомили в обласній держадміністрації, пише сайт ІРС-Генічеськ.

“Реалізація проєкту матиме комплексний вплив на Херсонську область та туристичну галузь регіону”, – йдеться у повідомленні.

Створенням нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області займатиметься громадська організація “Центр живої історії “Олешшя” у складі Регіональної туристичної організації “Туризм Херсона”.

Реалізація проєкту “TripMustGoOn” націлена на популяризацію Херсонщини як недослідженого туристичного напрямку. Крім сезонного туризму з метою відпочинку, Херсонська область є привабливою для туризму протягом року, але ці напрями ще недостатньо відомі. Обмеження міжнародних поїздок та негативні економічні наслідки пандемії COVID-19 скоротять обсяги відпусток поза межами України цього року. Очікується збільшення попиту на внутрішній туризм, що створить вікно можливостей для підвищення привабливості Херсона як напрямку для безпечного та цікавого туризму.

фото: Фейсбук-сторінка ХОДА

Зміна ставлення місцевої громади до Херсонщини як до туристичного краю – пріоритетна мета проєкту.

Під час роботи заплановано:

1. Розробити якісний онлайн- та офлайн-контент для туристів.
2. Популяризувати Херсонську область як недосліджений туристичний напрямок.
3. Залучити місцеві громади для економічних перетворень регіону та для розвитку туристичної галузі.

Протягом періоду реалізації проєкту будуть здійснюватися поїздки-експедиції до туристичних локацій в області для створення нового контенту для інформаційного порталу “TripMustGoOn” (tripmustgoon.com) та буклетів-путівників.

фото: Фейсбук-сторінка ХОДА

Буклети-путівники буде поширено на національних і міжнародних туристичних виставках, у туристичних інформаційних центрах, готелях, через інших учасників ринку туристичних послуг. Буклети дадуть відповідь на найактуальніші питання мандрівників, наприклад: “Що подивитись у Херсоні – 5 найкращих місць” або “Ідеї для відпустки в Херсоні протягом року”. Маючи з собою лише один буклет, можна знайти відповіді на сотні запитань.

Також буде створено 8 сучасних та цікавих промоційних відеороликів для соцмереж і понад 60 захоплюючих статей про “мust visit” місця Херсонщини. Можна буде переглянути як популярні місця, так і ті, що залишаються “за кадром”, в яких натовпи туристів до сих пір є малоймовірними і які вважаються більш безпечними з погляду протикарантинних заходів.

Найчастіше перед та під час подорожей туристи ставлять запитання: “Як дістатися до…?” чи ”Що подивитися у …?”, а можливо навіть “Що я побачу в Херсоні?”. В рамках проєкту буде створено чат-бот у Telegram та Facebook, який надасть відповіді на всі запитання та стане надійним путівником для гостей Херсонщини. Бот надаватиме гостям Херсонської області цікаву туристичну інформацію та стане “провідником” на сайті tripmustgoon.com

Для забезпечення популяризації проєкту буде проведено роботу в партнерстві з місцевими фермерами для розміщення наліпок із QR-кодами на кавунах. Українці зможуть зчитувати інформацію просто з кавунів.

Ще одним заходом у рамках проєкту стане офлайн-фотовиставка, на якій буде представлено найкращі фотографії, зібрані протягом поїздок до туристичних місць.

Буде проведено конкурс на кращу ідею на створення локального сувеніра, який складається із 4 номінацій (друковані матеріали, магніти та брелоки, одяг, посуд та декор). Ідея-переможець кожної номінації отримує фінансування промоційного тиражу. Сувеніри, виготовлені в межах цього проєкту, буде розповсюджено для популяризації туризму в Херсонській області.

Як повідомлялося, проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» допомагатиме Генічеську розвивати туризм.

Агентство США з міжнародного розвитку (англ. United States Agency for International Development, USAID) — незалежне агентство федерального уряду США.

Затверджена USAID Стратегія співпраці з Україною з питань розвитку у 2019-2024 рр.  у якості першочергових виокремлює такі питання, як антикорупційна діяльність, протидія впливу російської агресії, а також сприяння економічному розвитку та енергетичній незалежності країни.   Окрім того, USAID і далі підтримуватиме заходи зі зміцнення демократії та досконалих механізмів врядування, поліпшення систем охорони здоров’я та пом’якшення наслідків конфлікту у Східній Україні.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+