Розважальне шоу з Майклом Щуром, створення якого підтримала програма USAID «Долучайся», набрало вже 8 мільйонів переглядів

08 Червня 2020, 08:59

Розважальне шоу «#@)₴?$0 з Майклом Щуром» на офіційних сторінках Телебачення Торонто у соцмережах (YouTube, Instagram, Telegram), отримало вже близько 8 мільйонів переглядів.

Про це йдеться у повідомленні USAID Ukraine – USAID Україна у Фейсбуці, пише сайт ІРС-Генічеськ.

“Програма USAID Ukraine – USAID Україна «ДОЛУЧАЙСЯ» (виконавець: «ПАКТ, Інк.») підтримує створення популярного освітньо-розважального шоу «#@)₴?$0 з Майклом Щуром», більшість сюжетів якого нині розповідає про питання, пов’язані з пандемією COVID-19 – у т.ч. про соціальне дистанціювання та оголошений українською владою карантин, можливі кроки назад на шляху до демократії, а також про закупівлі ліків і медичних товарів”, – зазначається у повідомленні.

Трансляція шоу відбувається як на соціальних платформах, так і у телевізійному ефірі. 

За даними даними центру Джона Хопкінса у світі більше 7 мільйонів людей інфіковані COVID-19. В Україні захворіли більше 27 тисяч.

Нагадаємо:

  • 11 березня 2020 року Всесвітня організація охорони здоров’я визнала спалах захворювання, що викликається новим коронавірусом, пандемією.
  • Організації, які співпрацюють з USAID Ukraine – USAID Україна у рамках Медійної Програми, Internews в Україні – до їх числа належать Інститут Масової Інформації (ІМІ) Детектор медіа, Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (Pylyp Orlyk Institute for Democracy) та Фонд розвитку медіа ( Media Development Foundation)– розробили та запустили в онлайн-режимі довідник AntiCovid (http://corona.imi.org.ua/), який надає журналістам та іншим медійникам поради щодо того, як висвітлювати пандемію COVID-19 та забезпечити при цьому власну безпеку, а також розповідає про правові аспекти журналістської діяльності під час пандемії.