Ср. Лис 30th, 2022

В мережі з’явився новий сайт про Скадовськ

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

В мережі з’явився новий сайт про події у місті Скадовськ Херсонської області – Скадовськ.City.

“Ми створюємо онлайн-журнал про Скадовськ та його прекрасних жителів. Ми прагнемо відійти від нудних шаблонних публікацій і створити якісно новий продукт – корисний, цікавий та пізнавальний”, – йдеться у повідомленні редакції інтернет-ресурсу.
У колективі сайту двоє скадовчанок – головна редактора порталу, фотографиня Ірини Бульгак та журналістка Олена Вовк.
Вони акцентують, що Скадовськ.City є незалежною медіа-платформою, яку не фінансують представники влади чи бізнесу. Кошти на утримання та розвиток сайту планують отримувати тільки одним шляхом – через продаж рекламних послуг.
“На  нашому старті ми не одні – пліч-о-пліч із нами спеціалісти з Агенції розвитку локальних медіа «Або». До речі, завдяки їх зусиллям по всій Україні успішно діє ціла мережа міських медіа The City. І ми раді, що теж стали її частиною”, – наголосили в редакції.
ЗМІ Скадовського району розглядалися у спецпроєкті Центру журналістських розслідувань “На межі. Медіа півдня Херсонщини”. У Скадовському районі офіційно зареєстровані дві місцеві газети: «Чорноморець» та «Скадовська палітра», яка хоч і має ліцензію, як друковане видання та, фактично, існує лише в інтернеті. Протягом тривалого часу популярним джерелом новин для місцевого населення є сайт «Скадовська палітра».
“Або”, як зазначається на Фейсбук-сторінці, – це агенція, яка працє з редакціями в різних містах країни, безкоштовно надає кожній редакції сайти на розробленій нами платформі The Сity.
З кожною із редакцій у щоденному режимі працює ментор. На 6-12 місяців він стає другим головним редактором інтернет-видання. Також усі редакції отримали дизайнера, який допомагає створювати інфографіку, ілюстрації та рекламні банери.
Крім того, редакції прослухають серію тренінгів від редакторів, журналістів, мультимедіа-фахівців та комерційних менеджерів з ключових національних, регіональних та нішевих медіа.
Головна мета проекту – довести, що локальні медіа можуть створювати якісний та сучасний контент і заробляти на рекламі.
Зараз в нашій мережі міських сайтів 46 сайтів і їхня кількість росте. Також ми запустили власний онлайн-журнал Свои про жителів Донецької і Луганської областей і для них.
Все це стало можливим за підтримки міжнародних донорів та партнерів NED, UCBI II, USAID та Посольства Чехії в Україні.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+