Пн. Вер 16th, 2019

У Фонді Євразія шукають виконавця для створення «Електронного кабінету громадянина»

фото: tapas.org.ua

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Фонд Євразія, виконавець проекту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”, що фінансується урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом з міжнародного розвитку уряду Великобританії (UK aid), проводить конкурс для виявлення потенційного виконавця для створення інформаційної підсистеми Єдиного веб-порталу органів виконавчої влади «Електронний кабінет громадянина». Про це повідомляється на сайті проекту, передає IPC-Генічеськ.

Організатори конкурсу звертають увагу, що необхідні документи для участі в конкурсі необхідно подавати не пізніше ніж 09 вересня 2019 р (18.00 за київським часом).

Заповнені документи необхідно надіслати на адресу ovygovsky@eurasia.org до зазначеного терміну.

Перелік документів, які мають бути заповнені та надіслані:

Запит комерційної пропозиції

Детальний бюджет

Форма реєстрації постачальника

Список команди виконавців та їхні резюме

Інструкції щодо заповнення запиту комерційної пропозиції

«Перед заповненням, будь ласка, ознайомтеся з Технічними вимогами до кабінету, а також Кодексом етичних норм. Усі запитання та запити роз’яснень надсилайте на  ел.адресу ovygovsky@eurasia.org не пізніше ніж 29 серпня 2019 р.. Будь ласка, вказуйте цей номер запиту TAPAS–RFQ-2019-014 у темі кожного листа, які ви будете надсилати. Очікуваний строк виконання:  Жовтень 2019 – Березень 2020. Усі документи повинні бути підписані уповноваженою особою та завірені печаткою. На всіх сторінках мають стояти ініціали уповноваженої особи, яка підписує документ. Пропозиції, отримані після закінчення терміну, та відправлені на іншу ел.адресу, розглядатися не будуть!», – йдеться у повідомленні.

Як зазначають організатори, «сьогодні в Україні створено більше 125 електронних сервісів для громадян і бізнесу, 70% з яких надаються через електронні кабінети. Також існує більше 350 електронних реєстрів, які містять інформацію про громадян, їхню власність, права, обов’язки, обмеження та інше. Однією з головних проблем сьогодні можна визначити недоступність інформації для громадян з державних реєстрів про себе, що дуже часто призводить до непрозорих дій, зловживань та незаконного поводження з інформацією з боку корумпованих державних службовців, нотаріусів, реєстраторів, хакерів тощо.

Наявність консолідованої інформації про майно, права та зобов’язання громадянина перед державою та держави перед громадянином не лише покращить поінформованість, а й зменшить можливість зловживань (наприклад, протизаконні дії зі сторони “чорних” нотаріусів та ріелторів). Реалізація такої концепції можлива через запровадження інформаційної системи Електронний кабінет громадянина (далі – ЕКГ) як єдиної точки доступу громадян та бізнесу до актуальної інформаціїпро себе та своє майно.

Необхідність створення такого інструменту визначена Розпорядженням КМУ №37-р від 30 січня 2019 р. “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2019—2020 роки”, а також Указом Президента України №558/2019 “Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг”. ЕКГ значно збільшить прозорість взаємодії між громадянином та державою, а як результат – зменшиться можливість виникнення корупційних ризиків та зловживань зі сторони посадових осіб».

Загальною метою проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах” є фінансова підтримка громадян України та українського уряду у боротьбі з корупцією в ключових послугах та службах державного управління, а також утворення довіри українців до уряду на основі продемонстрованих прозорості, підзвітності та покращеної якості послуг. Ця підтримка має на меті імплементацію видимих та успішних реформ у державному управлінні та послугах для знищення корупції в таких ключових сферах як електронні публічні закупівлі, відкриті дані та електронні сервіси.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+